Saturday, July 06, 2013

Cafe Assistant in BB Cafe





連續四日返工,張相其實係星期三影。
加埋聽日就已經五日了。
星期三出左糧,連埋再上星期既比我。
TOTAL 7日,個份糧足夠我一星期開支。

朋友話報咖啡班,結果佢報唔到,反而我上哂。
要搵屋順便拎份報紙睇,SEND左個濫發短信去,
搵到第一份CAFE。
完全唔記得邊一日突然衝去舖頭問請唔請人。
過左幾日黎我仲以為係KENIX介紹個份,
INTERVIEW5分鐘,試工一粒鐘就請左。



天父總有佢既旨意。
我一直唔返夜唔返星期日既工。

結果兩份工都唔開星期日。
一間收工三點一間收五半,星期四開到八半。

有信心-沒行為=零。

今天是我最後一天在BB CAFE上班了。


JUN18 Interview 但老闆竟然不在,結果MANAGER初步和我聊了一會兒,轉眼就回家了。
JUN19 Interview 老闆還是不在,但我上了一小時的班(試工)。
Jun20 正式開始上班。




原因已經在此留了一個月多一星期。
合共工作了十九天。
當中有4-5天原本還可以上班但我請假了。
其實差不多一星期上4-5天班。

一個多月內,我只見過老闆一次,大約15分鐘。
在我上班時有兩個亞裔女孩子遞CV,
一個日本人一個台灣人。
我不知道在我離開之後他們會不會得到此工作。
為什麼我要強調亞裔,因為我有五個同事。
全部都是AUSSIE(至少全部都不是黑頭髮)。
我很感恩她們對我不錯,至少我感覺不錯。
Ains, Hayley, Kelsie, Sam, Amies.
我希望我不會忘記你們。

我有我要離開的原因。
正如我有我到澳洲的原因。
不過我回想起一切回億都是甜的。
雖然我開始份工作之後老是抽筋。
(一下子肌肉使用太多)
我也開始做到收支平衡。
我英文完全是特飛猛進。
一開始聽不懂的字好像慢慢明白了。
那種感覺很神奇。

我還有千言萬語想說,真的是千言萬語。

就讓我繼續籍信心去行走。
未求之先,已知應允,這就是信心。

No comments:

Post a Comment