Saturday, July 06, 2013

在澳洲如何做到十一奉獻?





















當我見到lee篇靈修標題即刻諗起

"幸福的爭札"

黎左澳洲四個月啦(都好快可?)
唔計聚會奉獻,
十一奉獻我四月先叫比到一兩個coin。
到最近一個月,終於可以比到張紙幣。




有無爭札? 有,但都只係十幾秒。
五蚊,夠我買魚買海鮮食兩餐
十蚊,夠我出街食一次飯,
十五蚊,可以係hoyt睇一套戲,
二十蚊,慳慳地已經係我一星期伙食錢。

我唔太鍾意lee篇文章講奉獻左,會有更多金錢回報。

個心態唔應該係咁。
但事實上當我甘心擺上,我一無缺乏。
我係香港同而家都成日講笑,我大把錢。因為我心中富有。

話說,今日唔記得左按機
(朋友們,我去到澳洲馬死落地下,
終於要按機啦!!!)
我話得返五蚊,eva話唔夠我可以借住比你,你幾時出糧。何想而知大家都諗到我好窮。

自有零用錢開始(小一),我就堅持十一奉獻。

因為…
我唔敢講我可以好愛神。
我唔敢講我做到好見證。
我唔敢應承個個星期返崇拜。
我唔一定晚晚做靈修。

但至少有一樣野我控制到。
就係每次出糧之後就先扣起10%。
之後放入奉獻箱。

兄弟姊妹間好似好禁忌講十一。
好似我地應該體諒做唔到十一。
因為屋企要比家用,
要存錢讀書,要還loan等等。
但有無諗過係對天父信心唔夠??

另外可以留返d錢買名牌買高科技,
又何嘗唔係愛世界多於愛神?

我知道天父一定喜悅。
即使再微少的金錢,只要你甘心擺上。

可以奉獻真係一種幸福。

除左金錢,我要開始學習如何事奉,奉獻自己。

晚上一點,聽日八點起身,晚安。
感恩天父賜力量比我打lee篇Essay 

No comments:

Post a Comment