Friday, July 12, 2013

"二十蚊,慳慳地已經係我一星期伙食錢"


星期1-7: 早餐: WEBITX3塊 +熱水+提子乾+NUT (加埋應該$1)
午餐: 1-5返工包LUNCH,星期六七出街食。
晚餐: (TOTAL: 食左一個生菜$1+1KG-6隻蕃茄$1)
MON: 唔記得左食咩!?+飯
TUE: 魚$2+雞翼1隻$1蕃茄+生菜+飯
WED: 煙三文魚$5+SALAD$1.8+飯+魚$2+蕃茄


THUR:牛肉$2+雞翼1隻$1+蕃茄
FRI: 出街
SAT:出街
SUN: 兩隻蛋$0.5+蕃茄+生菜+飯
=18.3

大致上係咁,
牛奶+豆奶+果汁+汽水我都KEEP住有係雪櫃飲。
不過就牛奶+豆奶+果汁就隔住咁飲,
平均一星期一支,即係2蚊左右。
我支汽水(1.25L)應該飲左一個月以上...
估計仲有100ML...飲埋就試下買GINGER BEER!!
我多數係食完晚餐之後飲半杯享受下人生...

我本身其實就好鍾意飲熱水,
有時真係口淡淡就沖下檸檬水,蜜糖水,
檸蜜,竹蔗茅根(要入貨啦),薑茶。
不過我身體唔受得甜野,比盡一日飲一杯。

當然我都有零食儲備啦,
餅乾(一個月食一包...唔食餓到胃痛都唔想食)
香蕉乾!! 提子乾...(我諗2個月500G掛?)
麥提莎!!! (一星期幾粒- -)諗諗下好似就過期...
仲有兩包栗子,唔捨得食...
如果京都念慈都算係零食咁我都有D輕便裝...

當然我間斷地都仲會食VITA B,VITA C,
Glucosamine,參苓白术散同埋加味逍遙散啦...

同埋會買橙,蕉,萍果,有機會買下其他生果...

No comments:

Post a Comment