Sunday, July 14, 2013

破碎了的DAISY杯

















琴日去左睇MONSTER UNIVERSITY,
其實我本身就麻麻地鍾意卡通動畫電影。
不過LEE套幾好笑真係,同幾感人,哈哈。

睇戲之前我返工,收工去買D野返屋企,
突然聽到叮一聲,發現銀包跌左係地下。


其實個心好矛盾,
我興幸可以聽到有聲執返個銀包。
但見到個杯仔爛左個心即刻好似比刀刺左一下。

最近仲唔見左支HAND CREAM,
雖然只係萬寧版,
但支HAND CREAM係上年呀媽送我既生日禮物。
就算用哂我都唔捨得丟,
我自己有支大支裝LOTION我REFILL入去。

個杯仔係大約十幾年前?
我完全無記億幾耐之前我堂家姐
送比我既生日禮物,其實好似個銀包仔都係...??

雖然我個人無咩記性又一D都唔細心。
又唔識聆聽同埋讀心術。
但我見到有D物件,就會諗起同佢有關既事,
我就會可以回億下,覺得好開心。

當然如果令我回億起傷心回億既野我就收起哂。
我又諗起係屋企床下底個箱入面個個盒。
一個被封印左既鞋盒。
偶爾我情緒穩定既時候都會拎出黎望下,
始終好多野唔可以逃避,
我好希望就算係唔開心既記億,
都可以將佢轉成一段寶貴既回億而感到開心。
好難,但我希望可以做到。

呀!!! 個杯爛左呀><"

No comments:

Post a Comment