Friday, June 28, 2013

Half Price Redwin 萬歲!!! 乾燥的BRISBANE!!













琴晚upload完張相唔記得左打字tim!!
等我將兩日合併埋講啦!!

Lee兩日我都返工,0930~1430

琴日收工去買左d日用品,
當然我會格下價啦。而最值得我開心!!!!
係我終於等到redwin 1L HALF PRICE!!
(我買野如果唔急多數都等到1/2 Price)
大將兩個月之前,Daphne同我講等半價買就抵。
之後我一直等等等等等等。





另外想講我係澳洲真係dry到爆。
都唔知係咪無愛情滋潤,無媽子靚湯,
定天氣影響,我手手腳腳出現一個情況
佢痕,我R佢兩下,佢同成個位紅腫左。
成一兩個星期都唔退,好似比毒蚊咬咁。
我一度懷疑係距咪真係比野咬。
但大家都話太乾燥所以敏感。

同埋對眼乾到洗完面擦lotion刺痛。
當然塊面都開始甩皮啦。
平時香港用開既lotion,
要擦3~4倍先勉強頂得住。

所以我而家有redwin,YEAH!!

另外打埋今日先。長話短說。
1. 我認為我英文而家只係足夠FUNCTIONAL,
同事叫我做野(加埋身體語言)。
基本上我90%都知佢講緊咩,
10%我就pardon佢。
客人有要求我都80%明,
有20%應該想同我傾計OR講笑我真係聽唔明,
就算我PARDON左佢都係唔明,
最後我就會笑下話: YA,Have a nice day.
之後就會走左去...
同埋好多呀伯/婆婆成日講幾句野之後單我眼。

2. 好多時STEVE都會係1830-1930,
我岩岩返屋企之後佢就諗計跳出黎。
佢而家不斷助跑之後衝向我隻腳到想跳上黎。
我著左襪其實都OK,
不過突然有野大力咁撞你隻腳點都係嚇親,
結果我晚餐食左成粒鐘都仲食緊...
最後我入房拎衫,出房門裝一裝,
嘩!佢坐左係我面口望住我間房...
都算,我趕走左佢就去左沖涼,
一路沖一路聽到佢係沖涼房出門到叫...

No comments:

Post a Comment