Monday, June 10, 2013

GREAT CIRCLE JOURNEY!!! 598!!








































終於有D時間同精神去整理我個
GREAT CIRCLE JOURNEY!!!
**好認真對比TRANSLINK小畫家既路線圖!!!

話說BRISBANE有兩條路線,598同599,
一個順時針一個反時針,
佢會經4大SHOPPING CENTERS(轉車站)!!
Garden City, Carindale,
Chermside, Indooroopilliy.
同埋SUNNYBANK (華人聚集區)

上星期五終於抽到時間去試!!!

3.5小時,由Garden City出發,
**中間Morningside右手邊有個"$$$"= 返工
**右下角Rochedale South就係我教會。

試LEE個旅程之前,
我已經去過哂買大SHOPPING CENTERS!!
因為我要去LUSH!!! 所以今次重點係第2到。

3.5半鐘,大約200分鐘,睇下風景,
累又合眼抖下,可以諗下野,
買圍望下,睇下其他人做咩,影下相。

我承認我係帶點傻氣,亦都無咁世俗。
所以會做一D人地眼中好傻仔好哂時間既事。

我一路坐一路諗起兩個字,"捷徑"。

每一個人都會想走捷徑,
想最快溫好書,考高分,
想最快畢業,想最快追到一個女仔,
想最快搵到份工,最快加人工,升職。
最快生仔,
最好一次生兩個有仔有女咁就收工。

我係一個喜歡慢活既人,
有人可能覺得我浪費既時間,
但我反而覺得快既人先係浪費緊時間。

因為當你好心急用15分鐘食完一個飯,
(大前提係你唔趕時間,食完其實又係HEA)
你係浪費左15分鐘既生命,
LEE 15分鐘既生命係無享受到,
因為你全然諗緊點樣可以快D完成。
根本無心思意念去感受下個天氣,
味道,心情,身邊既人,環境,一切一切。
而我用30分鐘去食一個飯,
我切切實實享受緊個30分鐘。

只要比藍色個段仔既價錢,
我就可以擁有紅色個段路既收獲。

如果你個仔一出生已經20歲,
咁你就MISS左個20年重要既時光。
(唔排除當佢狂喊好煩好嘈個時,
你個腦會閃過LEE個念頭XD)

我認為,過程>結果

過程係實在的,係可以掌握的,
結果係虛無。

過程係一定有,
但結果可能無。

如果你人生只係為左結果而走捷徑,
最後又得唔到結果,又得唔到過程。
結果你就什麼都沒有了。
應該每分每秒都要享受,活在當下。
享受你每一啖空氣,享受你聽到既每一個字,
享受打字手指的完美配合,享受寧靜。

享受可以自由自在的生活。
幸福唔係必然,除了自己的努力。
更多係身邊既人支持同鼓勵。

"你要保守你心,勝過保守一切,因為一生的果效是由心發出。" (箴言 4:23)

No comments:

Post a Comment